מה היא הדרך הטובה ביותר לקבל שליטה מחודשת על החובות שלכם? מה הן דרכי הפעולה הנכונות ביותר במקרה של חובות? מה היא המשמעות של בחירת עורך דין מקצועי ומומחה לתחום?
לאחד תיקים של חייבים זה ללא ספק אחד הפתרונות המעולים ביותר. חייבים יכולים להיות כל אחד ואחת אשר מגלים ביום בהיר אחד כי הם המצב בו אינם יכולים להחזיר את החובות. בדרך כלל החובות הללו טופחים וגדלים וכל אותם חייבים מסתחררים במעגל של חובות שאיבדו שליטה, שליטה על החובות ועל חייהם. חשוב לדעת כי ניתן לפטור כל אחד מחובותיו. אולם על מנת שזה אכן יקרה חשוב לקבל את ההכוונה המקצועית ביותר.

אחד הפתרונות לחייבים הוא כאמור הליך של איחוד תיקים מוגבל באמצעים. מי שבוחר את המסלול הנ"ל יכול בהחלט לצמצם את ההחזר החודשי שלו לגובה תשלומים אשר יוכל בהחלט לעמוד בו. כל מה שנדרש הוא לשכנע את בית המשפט ביכולותיו הכלכליות.
איחוד תיקים מוגבל באמצעים הוא כאמור מסלול אחד אולם חשוב להדגיש כי ישנם מסלולים נוספים אחרים בהם ניתן לבחור על מנת לסיים ולהיפטר מהחובות. לשם בחירת המסלול הנכון, בין אם זה איחוד תיקים מוגבל באמצעים או להיכנס להליך של פשיטת רגל חשוב מאוד לקבל את ההסבר המפורט לגבי ההשלכות של כל מסלול ומסלול. עורך הדין שי גרוס וצוות משרדו יבחנו כל מקרה לגופו וימליצו על הדרך הבטוחה ביותר.

איחוד תיקים בהוצאה לפועל? למה דווקא ש. גרוס חברת עורכי דין? איחוד תיקים בהוצאה לפועל צריך להיות נתון בידיים המקצועיות ביותר וכמו כן המנוסות ביותר. משרד ש. גרוס חברת עורכי דין מטפלים בהצלחה רבה בלקוחות רבים ונאמנים כבר למעלה מארבעים שנה. טיפול אישי ומקצועי לאורך כל הדרך ובעיקר לשביעות רצונו של כל לקוח ולקוח.

איחוד תיקים הוצאה לפועל? מה עוד?
במשרד עורכי דין זה ניתן לקבל שירותים משפטיים, ליטיגציה, הליכי גישור ועוד והרבה מאוד תחומים. בין היתר איחוד תיקים הוצאה לפועל, טיפול בצקים חוזרים, צוואות וירושות, טיפול בפשיטות רגל ועוד.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
סגירת תיקים בהוצל"פ

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.