האם נקלעת למצוקה פיננסית ואין לך מספיק כסף כדי לפרוע את כל חובותיך? האם העסק שלך נקלע למשבר כלכלי ואתה חייב הרבה כסף לבנקים ולנושים אחרים? אם כן, ניתן להגיש בקשות לפשיטת רגל על מנת לקבל צו הפטר המאפשר למחוק את כל החובות ולצאת לדרך חדשה בחיים. חשוב לציין כי הליך של פשיטת רגל אישית או הליך פשיטת רגל חברה אינם דבר של מה בכך – מדובר בהליך מורכב וקשה אישית ונפשית. באמצעות משרד ש. גרוס חברת עורכי דין ניתן להגיש בקשות לפשיטת רגל לבית המשפט ולהגיע להסדר מול הבנקים ומול הנושים.

ליווי משפטי מקצועי בהליכי פשיטת רגל
משרד ש. גרוס חברת עורכי דין הוקם בשנת 1968. צוות המשרד מתמחה, בין השאר, בניהול הליכי בקשות לפשיטת רגל ובהסדרי חובות מול נושים ומול בנקים. לאורך השנים צוות המשרד רכש ניסיון עשיר וידע רב בתחום, הפירמה נחשבת לאחת המובילות בהליכים של פשיטת רגל חברה ובהליכי פשיטת רגל אישית, וכל לקוח זוכה לייעוץ משפטי מלא ולליווי משפטי צמוד לאורך כל ההליך תוך שמירה על האינטרסים שלו, עד הגעה להסדר כספי בו הוא יכול לעמוד.

הגנה בפני נושים
כל אדם וכל עסק עלולים להיקלע לקשיים כלכליים ולחובות עצומים שאין באפשרותם לפרוע. כאשר אדם נקלע למצוקה כספית ולחובות גבוהים הוא נמצא תחת לחץ תמידי של נושים, לרבות בנקים להם הוא חייב כסף. באמצעות הגשת בקשות לפשיטת רגל ניתן לקבל הגנה בפני הנושים, ולאחר הליך ארוך ומורכב וקביעת יכולת ההחזר – ניתן בסופו של דבר, בכפוף להחלטת בית המשפט, להגיע למצב בו נמחקים כל החובות לאחר קבלת צו הפטר. קבלת ההפטר מאפשרת לחייב לצאת לדרך חדשה, ולמעשה למחוק את חובותיו לנושים שונים.

באמצעות משרד ש. גרוס חברת עורכי דין ניתן לקבל ליווי משפטי ברמה הגבוהה ביותר על מנת לעבור את התקופה הקשה עם הגנה משפטית מלאה, המאפשרת לחייב לנשום אוויר, לקבל הגנה מפני הנושים ובסופו של דבר להתחיל דרך חדשה בחיים – בלי חובות כבדים ובלי איומים ולחצים מצד הנושים השונים.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.