קשה להאמין שקיים מישהו שהיה מעוניין לשמוע את צמד המילים "הוצאה לפועל". אמנם אף אחד לא היה רוצה להסתבך עם פתיחת תיק, אך לפעמים נסיבות החיים מובילות לכך שאין אפשרות להחזיר את החוב. כל אדם, חברה או מוסד שלטענתו אתם חייבים לו כספים ולא יצרתם קשר כדי להגיע לניסיון פשרה, או לא נעניתם לניסיון פשרה – יכול לפנות אל ההוצאה לפועל ולפתוח נגדכם תיק חייבים. במקרה כזה אפשר להגיד התנגדות להוצאה לפועל.
בקשת התנגדות להוצאה לפועל ניתן להגיש במגוון מקרים. למשל, אם מתברר שהתיק כבר נידון בבית משפט, אם החוזה בין הצדדים מבוטל, או אם מתברר ששני הצדדים לא עמדו בתנאי החוזה. כמובן שישנן עוד מסיבות שאמורות להוכיח שהחוב שבשמו נפתח התיק בהוצאה לפועל, אינו חוב אמיתי ולכן אין סיבה להפעיל אותו.
ומה קורה אם מספר גופים פותחים תיק נגד החייב בהוצאה לפועל? במקרה זה של הליכי הוצאה לפועל איחוד תיקים הוא פתרון יעיל במיוחד עבור החייב. הייתה פעם פרסומת שאמרה "אם תתעלם זה לא ייעלם", וכך גם בנוגע לחובות. לא רק שהם לא נעלמים, הם עולים ותופחים עד כדי אובדן שליטה. איחוד תיקים מחזיר את השליטה בהליך של אדם המוגבל באמצעים, מכיוון שהדבר מאפשר להתמודד עם מכלול החובות לכל הנושים ולא טיפול נפרד בכל תיק שעשוי להשאיר את המשכורת שלכם מעוקלות.
לא משנה מה הסיבה שבגינה נפתח נגדכם תיק, בין אם אתם מעוניינים להגיד התנגדות להוצאה לפועל או שאתם חושבים שהפתרון הנכון עבורכם הוא הוצאה לפועל איחוד תיקים, כדאי שתפנו לעו"ד המתמחה בתחום ובקיא בכל הליכי העבודה עם ומול ההוצאה לפועל, כדי שיהיה מי שידאג לאינטרסים שלכם ושלא תיפלו בין הכיסאות ובין גלגלי הבירוקרטיה הסבוכה.
חושבים שיש סיבה להגיד התנגדות להוצאה לפועל? פנו עוד היום לעורך הדין שי גרוס ולצוות משרדו, כדי שהם יבחנו את המקרה שלכם וידעו להמליץ לכם על הפתרון הנכון עבורכם. גם אם אתם מוגבלים באמצעים פנו לצוות המשרד, שמטפל בהצלחה רבה בלקוחות רבים יותר מ-40 שנה. שביעות הרצון שלכם מהשירות מובטחת, תוך טיפול אישי ומקצועי לאורך כל הדרך עד שתצאו מהבור הכלכלי לדרך חדשה ונטולת דאגות.
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.