הליך פשיטת רגל, הנקרא בקיצור פש"ר, מאפשר לאדם שצבר חובות לשמוט את חובותיו לגורמים שונים, כל עוד ההליך מתבצע בתום לב ובכפוף לתנאים הקבועים בחוק. למעשה, פשיטת רגל מאפשרת לאדם להיחלץ ממצוקתו ולהגיע באמצעות ייעוץ משפטי וייצוג על ידי משרד עורכי דין פש"ר להסדר מול נושיו ולחתום גם על הסדר חובות מול הבנקים. אף אדם אינו אוהב להיות חייב לחברות, לאנשים אחרים, לבתי עסק, לגופים ממשלתיים ובוודאי לא לבנקים. באמצעות הסדר חובות מול בנקים ניתן לצאת לדרך חדשה, לקבל מעט חמצן ולמעשה להתחיל בפרק חדש בחיים, גם אם במסגרת ההסדר מאבדים נכסים יקרים ודברים נוספים.
ליווי וייצוג משפטי של משרד עורכי דין פש"ר
אדם שנקלע למצוקה כלכלית קשה וצבר חובות רבים שאינו מסוג לפרוע יכול, על פי החוק במדינת ישראל, להצהיר בתנאים מסוימים על פשיטת רגל. לאחר ההכרזה בבית המשפט על חייב כפושט רגל הוא יקבל צו הפטר, שהוא פטור מכל החובות שצבר. לאחר קבלת צו הפטר יוסרו גם המגבלות השונות שהוטלו על החייב במסגרת הליך פשיטת רגל. חשוב להדגיש כי הליך פשיטת רגל אינו דבר של מה בכך, הנושא מורכב ומחייב ייצוג משפטי נאות, לכן מומלץ לתאם פגישה עם משרד עורכי דין פש"ר ש. גרוס חברת עורכי דין.
פירמת ש. גרוס חברת עורכי דין מתמחה בהליכי פשיטת רגל ומנוסה בהליכי הסדר חובות מול בנקים ובעריכת הסדרי נושים תוך שמירה על האינטרסים של הלקוח. המשרד הוקם בשנת 1968 ונחשב לאחד המובילים בתחום הסדרי נושים, הסדר חובות לבנקים ובהליך פשיטת רגל.
פש"ר – קרש הצלה לישראלים רבים
ישראלים רבים נקלעים על לא עוול בכפם למצוקה כלכלית קשה ולחובות עצומים לבנקים ולנושים אחרים. מערכת המשפט בישראל ערה למצוקתם של החייבים ומאפשרת להם בתנאים מסוימים לקבל צו הפטר הפוטר אותם מחובותיהם, אך עם זאת על החייב להוכיח בפני בית המשפט כי נקלע למצוקה בתום לב וכי אין ביכולתו לפרוע את חובותיו. משרד עורכי דין פש"ר מלווה את החייב לאורך כל ההליך המשפטי על מנת לסייע לו לצאת מהמצוקה אליה נקלע ולהתחיל דרך חדשה בחייו ללא לחץ נושים וללא חובות מעיקים.
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.