אחת הבעיות החמורות איתה מתמודדת מדינת ישראל היא חוסר אכיפת פסקי דין, במיוחד בתחום האזרחי. בתחום הפלילי המדינה יכולה להשקיע משאבים ולבצע את פסק הדין כנדרש, אך בתחום האזרחי זה לא תמיד כך. הרבה פעמים אנשים אשר זוכים בבית משפט, מגלים שהקרב לא נגמר,הם צריכים להילחם בשביל שהצד המפסיד ישלם להם את מה שנקבע בפסק הדין.

מעט סדר בבלגן, אדם מגיש תביעה לבית משפט כנגד אדם אחר או כנגד חברה לקבלת פיצוי כספי או חוב. בית המשפט קובע שאכן יש לשלם לו את כספו. אז מתחיל סאגה שנייה והיא גביית החוב. לשם כך יש להצטייד במשרד עורכי דין שמתמחה בייצוג זוגים גביית חובות. סאגה זו מובילה הרבה פעמים להתדיינות משפטית נוספת הכוללת בין היתר, פתיחת תיקים בהוצאה לפועל, בקשות לעיכוב הליכים, צווי מניעה, צו יציאה מהארץ, צווים נגד מכירת נכסים ועוד. כל גורם שחייב כסף יכול לבצע אינספור פעולות בשביל להימנע מתשלום. יש מי שחושב שנכון לו לבצע את הפעולות הנ"ל ולא להסדיר את תשלום החוב, למרות שזה יכול לפתור את כל הבעיה.

יש לציין שאחרי שמתבצע תשלום החוב, ניתן לבקש סגירת תיק בהוצאה לפועל ואז יכול החייב לחזור לפעילות כלכלית סדירה. במידה והוא לא יכול לעמוד בתשלום החוב באופן מלא או חלקי, הוא יכול להגיש בקשת הפטר, זאת במידה והוא אכן יכול להוכיח שאיננו יכול לעמוד באי תשלום החוב.

יש להבהיר נקודה חשובה, ישנם משרדים של עורכי דין שמתחמים בייצוג זוגים גביית חובות, כלומר הם לא רק מייצגים את התובעים בבית משפט אלא גם מייצגים אותם כזוכים במסגרת התהליך של גביית חובות. זאת על מנת לאפשר להם לקבל את מה שמגיע להם. הם פועלים בשיטות ובצורות שונות על מנת לאפשר להם לקבל את הכסף שמגיע להם על פי פסק הדין. יש לומר עוד, שלא מדובר רק בפסקי דין אלא גם במקרים אחרים כמו ירושות, מזונות, חובות ישנים ועוד.

אם אתם מחפשים משרד שמתמחה בייצוג זוכים גביית חובות, אתם מוזמנים לפנות אלי, עו"ד שי גרוס, אני מתמחה בתהליך של ייצוג זוכים לצורך גביית חובות. אצלי תקבלו יחס מסור ואישי, תוכלו ליהנות מעבודה מהירה ותקבלו מענה ייחודי. אני אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל שעה. אתם מוזמנים ליצור איתי קשר דרך האתר או בטלפון.
מוזמנים לקרוא בנוסף:
עורך דין הוצל"פ

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.