לענייני צוואות וירושות יש נטייה להסתבך. זה יכול להתחיל עוד בחיי הנפטר, כאשר אין הוא דואג לכתוב צוואה, בין אם משום שהמוות מגיע במפתיע, ובין אם משום שפשוט לא הגיע לעשות זאת. כמו כן, זה יכול להתחיל לאחר המוות, בין אם השאיר הנפטר צוואה ויש מי שטוען שהצוואה אינה קבילה, ובין אם לא השאיר הנפטר צוואה ויש צורך בהעברת ירושה על פי דין. כך או כך, העסק אינו פשוט, וליווי של עו"ד ירושות הוא הכרחי.

מה יכול להשתבש כשיש צוואה
לכאורה, כאשר הנפטר משאיר אחריו צוואה, הדברים אמורים להיות פשוטים וברורים. מאידך, זה לא בהכרח כך – כאשר יש מי שרואה עצמו נפגע מן הצוואה או כאשר עולה חשש שהצוואה נכתבה תחת לחץ או השפעה של גורם שהצוואה מיטיבה איתו – יש אפשרות לפעול לביטול הצוואה. החוק מציין תנאים או יותר נכון, פגמים, שבעטיים צוואה מבוטלת. על מנת לפעול לביטול צוואה או להגן על תקפותה, כדאי לפנות לעו"ד צוואות בשרון, כמו משרד עו"ד ש. גרוס.

ניסוח צוואה
עורך דין ירושות מטעם משרד עו"ד ש. גרוס יעזור לך בניסוח צוואה ללא פגם. כך תבטיח שבבוא היום, לא יתעוררו מחלוקות וסכסוכים, ולא יהיה בסיס לטענות על פגם בניסוח הצוואה. אמנם תוכל לנסח את הצוואה בעצמך, אך כך אתה עלול לעשות טעויות שיפגמו בתקפותה. עו"ד צוואות בשרון מטעם משרדנו יוודא שלא יוכלו לבטל את צוואתך.

העברת ירושה על פי דין
במידה ואדם הלך לעולמו, ולא הותיר אחריו צוואה, מגישים בקשה להעברת ירושה על פי דין. החוק קובע תנאים מוגדרים וברורים לגבי חלוקת רכושו של הנפטר, ובתנאים מפורטות כל האפשרויות שניתן היה לחשוב עליהן. במשרדנו תוכלו למצוא עו"ד צוואות בנתניה שילווה אתכם בתהליך הבקשה להעברת ירושה על פי דין.

לסיכום
במשרד עו"ד ש. גרוס תמצאו עו"ד צוואות בנתניה שיילווה אתכם, ייעץ לכם, וייצג אתכם בכל עניין הקשור לצוואות וירושות. במשרדנו תמצאו עו"ד ירושות מומחים ובעלי ניסיון רב, שידעו לתמוך בכם בשעתכם הקשה וללוות אתכם בתהליך, שאינו קל מבחינה נפשית ובירוקרטית.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
ייצוג חייבים ופש"ר

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.